eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony

Szanowni Państwo.



Uprzejmie informujemy, że Bank Spółdzielczy w Trzebnicy wprowadził do oferty produkt dla Klientów biznesowych obsługujących rachunek firmowy za pośrednictwem systemu eCorpoNet. Klienci posiadający rachunek firmowy i korzystający dotychczas z systemu eBankNet przy logowaniu proszeni są o wybór opcji "Klienci indywidualni" zamiast "Klienci biznesowi".

Serdecznie zachęcamy klientów biznesowych do bezpłatnej zamiany systemu eBankNet na eCorpoNet.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszymi Doradcami Klienta

pod nr. tel. 71 387 43 34.