eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony

OSTRZEŻENIE



Szanowni Państwo.



W ostatnich dniach odnotowaliśmy oszustwa finansowe, w których niestety wykorzystywany jest wizerunek naszego Banku, jako Banku dłużnika.

W procederze tym, podczas realizacji transakcji handlowych (np. sprzedaż/kupno samochodu) przedstawiane są przez kupującego sfałszowane Potwierdzenia wykonania operacji (wykonanie przelewu) w systemie bankowości elektronicznej.

Zalecamy Państwu szczególną ostrożność i analizowanie treści otrzymanych Potwierdzeń pod kątem ich spójności i wiarygodności.

Aktualnie rozliczenia międzybankowe odbywają się prawie w czasie rzeczywistym, sugerujemy zatem finalizowanie ewentualnych transakcji po sprawdzeniu, że środki pieniężne od dłużnika rzeczywiście wpłynęły na Państwa konto bankowe.


W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Banku.

Pamiętaj !



Pracownicy Banku Spółdzielczego w Trzebnicy nigdy nie wysyłają e-maili i nie dzwonią do Klientów z prośbą o podanie danych dotyczących kart płatniczych lub bankowości elektronicznej, a w szczególności numeru PIN i hasła. Są to dane poufne, znane tylko właścicielowi karty lub konta internetowego i takimi muszą pozostać ! W przypadku otrzymania podejrzanego e-maila bądź telefonu prosimy nie udzielać żadnych informacji, a sprawę zgłosić do Banku Spółdzielczego w Trzebnicy.

Szanowni Państwo.



Uprzejmie informujemy, że Bank Spółdzielczy w Trzebnicy wprowadził do oferty produkt dla Klientów biznesowych obsługujących rachunek firmowy za pośrednictwem systemu eCorpoNet. Klienci posiadający rachunek firmowy i korzystający dotychczas z systemu eBankNet przy logowaniu proszeni są o wybór opcji "Klienci indywidualni" zamiast "Klienci biznesowi".

Serdecznie zachęcamy klientów biznesowych do bezpłatnej zamiany systemu eBankNet na eCorpoNet.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszymi Doradcami Klienta

pod nr. tel. 71 387 43 34.

Serwis ecorpo.bstrzebnica.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień

przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie: Polityka prywatności